Gorinchem,
Het wordt een jaar waarin de grafische en sign-industrie tegenover een breed scala aan uitdagingen komen te staan. Uitdagingen die op 14, 15 en 16 maart 2023 omgezet worden tot kansen tijdens Sign & Print Expo 2023. Los van deze uitdagingen richt het event op het gebied van visuele communicatie van de Benelux zich ook op de toekomst. Van de revolutie van AI tot het toepasbaar maken van Virtual Reality voor branding.
Verduurzaming leidt tot klantenbinding en trots bij medewerkers
Een belangrijke ontwikkeling op het gebied van visuele communicatie is de verschuiving naar duurzame materialen en productieprocessen. Dit speelt niet alleen een belangrijke rol in het behoud van onze planeet, maar het biedt ook kansen om klanten te binden die steeds meer waarde hechten aan duurzaamheid. Het is een item geworden die bijdraagt aan een toekomstbestendige organisatie, kostenreductie en klantenbinding. TOTE-M gaat middels de optimale Customer Journeys in op die klantenbinding/-beleving en laat zien hoe medewerkers het verschil kunnen maken.
Digital & design sleutelelementen richting de toekomst
Het gebruik van SketchUp kan een onderscheidend voordeel bieden. Hoe wordt een nieuw logo toegepast op een gevel, een stand of een voertuig? Anouk Everink, van SketchUp importeur Design8, neemt bezoekers mee hoe 2D-creaties in een 3D-omgeving gepresenteerd kunnen worden. SketchUp is een manier om snel en eenvoudig te tekenen, maar hoe wordt een ontwerp het best gepresenteerd? Soroush Javadi van SketchUp laat zien welke Virtual Reality software, hardware en stappen er nodig zijn om ondernemers en hun klanten onder te dompelen in een 3D-ervaring. Xavier Troquet van Twikit sluit het onderdeel digital en design op 15 maart af met inzichten over het beste kanaal voor customized producten. Verschillende strategieën komen hierin aan bod voor zowel specialisten als voor bezoekers die minder op de hoogte zijn.
Bestel nu de beste boeken over Ondernemerschap!
Via onze partner managementboek.nl