MARKETING Lidl lanceert UEFA EURO 2024™ campagne ‘Lidl Kids Team’ Lidl laat kinderdromen uitkomen door kans te maken op een unieke ervaring als spelersbegeleider tijdens de UEFA EURO wedstrijden Lees verder
RETAIL MediaMarkt lanceert Marketplace in Nederland Marketplace biedt producten aan die niet in winkels verkrijgbaar zijn Lees verder
DUURZAAMHEID Lidl bevoorraadt alle winkels vanaf nu fossielvrij Op weg naar volledig elektrisch transport vóór 2030 Lees verder
OVERNAME Omoda en Van den Assem bundelen de krachten Sinds 1 januari 2024 is fashion retailer Omoda eigenaar van de schoenenwinkels Van den Assem Lees verder
INNOVATIE Seepje lanceert hervulbare shampoo- en douchegelfles Navulgarantie om gebruik van plastic wegwerpflessen tegen te gaan Lees verder
ONDERZOEK Populariteit e-bikes in 2023 onder 25-34 jarigen gestegen Het aandeel van fatbikes is nog beperkt, blijkt uit de GfK E-bike Monitor 2023 Lees verder
RETAIL Online winkelen populair, maar nauwelijks winst voor bedrijven Door commissiekosten aan platformen kunnen winstmarges voor retailers afnemen Lees verder
ONDERZOEK Consument straft bedrijven die zich niet sociaal opstellen Consumenten stellen steeds hogere eisen aan waar ze hun geld aan uitgeven Lees verder
TOERISME Aantal reisbureaus neemt niet af, specialisten doen het goed Meeste reisbureaus zitten in Noord-Holland Lees verder
OPENING Dirk opent eind 2024 nieuwe winkel in Daily Plaza Zoetermeer Voormalig V&D-pand in Stadshart Zoetermeer omgetoverd tot supermarkt Lees verder